Tuesday, March 23, 2010

fashion shoot!


har antligen fatt varan fashion uppgift nu! ska bli sjukt kul. 90 bilder ska lamnas in sa det blir en del att gora eftersom jag vill att alla ska va grymma. men jag ser fram mot detta!
forhoppningsvis blir forsta shootet nasta fredag. ska fota 2 tjejer fran skolan till att borja med. sanne o johanna som jag tror kommer passa bra till detta.
uppgiften ar uppdelad i 5 delar. 3 studio shoots och 2 outdoor shoots.
inomhus blir det ett single fashion och ett med ett par och den sista delen ar att vi ska ta inspiration fran nagon fashion reklam vi tycker om och fa in det i vara bilder.
utomhus bilderna ar on camera flash och ett vanligt shoot med ambient light.
nu ska jag pa pilates!

pic. hanna hemma i vart vardagsrum. hade strobes hemma i helgen sa vi hade ett litet mini shoot hon och jag!

1 comment:

  1. det flyter verkligen på denna terminen.......

    ReplyDelete