Tuesday, May 4, 2010

berkeley studio










studio time!
igar gick jatte bra. var lite nervos nar jag kom in i studion och sag hur fet den var och dessutom fick hora att rolling stones nyligen spelat in dar..sa kommer jag dar och ska sjunga liskom..haha
killarna tyckte det lat skit bra sa jag hoppas det. var helt slut efter nagra timmars sjungade men det va det vart!
langtar tills jag far hora resultatet.

la mig runt 12 och gick upp kvart i 5 i morse for att hamta upp sara som jag jobbade emd i oslo och hennes kille som kom fran hawaii. dom gor ett stop i LA innan dom ska tillbaks till oslo igen. nu ar det snart skola. imorrn blir det shoot igen. valdigt mycket denna veckan..onskar jag hade mer tid!

2 comments:

  1. det är verkligen storflyt för dej
    helt enkelt!!!

    ReplyDelete
  2. grymmelino flickan! jag vill höra:)

    ReplyDelete