Sunday, August 1, 2010

heyho


borjar styra sig hos oss nu!
lite tomt annu bara..

i fredags spelade vinnie pa el ray och jag var med pa 2 latar och korade. kandes inte jatte bra for vi hade igen tid att testa ljudet innan spelningen borjade och hann heller inte repa mer an en gang sa jag kande mig inte alls forberedd.
vinnie var grym som vanligt dock och det var ganska manga som var dar sa det var kul!
efterat drog jag johanna conste & salli till jones pa santa monica blvd och kakade mums pasta och efter det blev det teddys!
kul kvall. traffa nagra gamla goingar ocksa sa det var nice.

nu i veckan blir det mest nippies. ska adda min sista klass och fa allt klart med skolan o sen ar det bara csn kvar.
kommer bli en kul termin! den nya tjejen som ska bo med oss kommer om typ 3 veckor och sen kommer familjen i oktober vilket kommer bli hur kul som helst!!!

No comments:

Post a Comment