Friday, February 19, 2010

first day

forsta dan hos lachapelle idag. grymt.
det var tydligen ovanligt sakta idag men jag hade kul anda. fick en ordentlig tour av studion och allt jag behover veta sen drog jag och alex, en av de andra intern killarna ivag o fixade lite saker som behovde kopas och hamtade lunch at alla.
efter det hamtade jag och alan upp en av davids bilar som skulle fixas och resten av dan spenderades med att mala golv med led zeppelin pa hogsta volym!
killarna jag traffat hittils verkar skona sa jag tror jag kommer trivas bra dar denna terminen om allt gar som det ska! david sjalv ar bortrest for tillfallet sa vet inte nar jag kommer fa traffa han an men det ar grymt anda. det kommer tydligen upp ett shoot i mars nangang sa jag hoppas jag far va med pa det men vi far se vad som hander!
later

No comments:

Post a Comment