Tuesday, February 2, 2010

new year


tankte att det e dax att borja skriva lite sa att ni kan hanga med pa vad som hander harborta.
idag har jag vart i david lachapelles studio i hollywood pa mote med hans studio manager jordie.
en kille i min klass som assisterar dar hade rekommenderat mig sa jordie kontaktade mig haromdan. efter en rundtur av studion och lite snack jag blev erbjuden en praktikplats sa om allt gar som det ska med papper o annat far jag borja praktisera dar om 2 veckor!!
hans studio var helt galen. detta kommer bli grymt!

gick o snackade med min foto larare efterat och han peppade mig sa det kandes bra! det kommer bli en tung termin. sjukt mycket jobb..men jag tror det kommer bli bra. varterminen som kommer har jag den storsta fotoklassen. den ar pa 8 units vilket ar ungefar detsamma som 3 klasser. 60 uppgifter pa en termin! (vanligtvis har man runt 15 kanske) sa med praktikplats pa den klassen kommer det inte bli mycket fritid men jag far klara det helt enkelt. wish me luck!


No comments:

Post a Comment